Hoe is het om te werken bij het CVD?

Wie kunnen er het beste vertellen waarom werken bij het CVD zo leuk is? Onze medewerkers zelf natuurlijk!
We filmden op verschillende CVD locaties en legden medewerkers en vrijwilligers de vragen voor: ‘Wat is het CVD?’ en ‘Wat betekent het CVD voor jou?’. Simpele vragen met als uitkomst pakkende antwoorden en mooie verhalen.

Ben jij op zoek naar een leuke uitdagende baan of stage in het sociale werkveld, waarin jij je volledig kan ontwikkelen?

Bekijk hier of het CVD ook bij jou past.

Vacatures

Stage/interview/onderzoek

Op zoek naar een stageplek? Laat dan je CV en korte motivatie achter via info@cvd.nl.

Vrijwilligerswerk

Vrijwilligersvacature lid CVD Cliëntenraad

Wil jij meedenken en meedoen voor alle CVD cliënten? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wij zijn op zoek naar drie nieuwe leden voor onze Cliëntenraad. Als lid zet je je in voor de belangen van alle CVD cliënten. Er worden geen individuele zaken van cliënten besproken. Maar wel thema’s zoals veiligheid, hygiëne, voeding, activiteiten en andere zaken. De Cliëntenraad is een advies- en instemmingsorgaan voor de directie van het CVD. De CR kan ongevraagd advies geven en wordt begeleid door een CR-ondersteuner.

Wat ga je doen

  • Actief meedenken en meedoen waar en hoe de dienstverlening van het CVD verbeterd kan worden. Je denkt hierbij mee in het brede aanbod van het CVD.
  • Je neemt deel aan de verschillende bewonersvergaderingen. Hier leer je van elkaar, bespreek je ideeën en knelpunten en geef je feedback en tips.
  • De Cliëntenraad overlegt minimaal 8 keer per jaar met de bestuurder van het CVD. Tijdens dit overleg bespreken we wat het CVD aan haar dienstverlening kan verbeteren.
  • De Cliëntenraad neemt samen met andere cliëntorganisaties deel aan gemeentelijke overlegorganen.
  • Komend jaar zal er gestart worden met een nieuwe overlegstructuur in de vorm van cliëntpanels om zo meer cliënten te bereiken. Momenteel wordt hier nog vorm aan gegeven. Jij kan hier ook in meedenken.
  • Je weet cliënten uit je eigen netwerk proactief te betrekken, hun mening te vragen en ze te informeren over zaken die in de Cliëntenraad spelen.

Werkdagen en werktijden

  • De leden komen minimaal twee keer per week bij elkaar voor een vergadering. Daarnaast kun je deelnemen aan werkgroepen en cliëntpanels.
  • Je bent minimaal 10 uur per week beschikbaar.

Wat breng jij mee?

  • Je kan goed samenwerken.
  • Je kan goed en duidelijk communiceren.
  • Je beschikt over vaardigheden om te overleggen.
  • Jij weet hoofd- en bijzaken te onderscheiden.
  • Je bent integer, je gaat zorgvuldig om met de privacy van cliënten en medewerkers van de organisatie.
  • Je kan overweg met een computer of je bent bereid dat te leren.
  • Je bent een (ex-)cliënt van het CVD met (bij voorkeur) WMO.
  • Je bent bereid om scholing te volgen.

 

Wij bieden

  • Dagdeelvergoeding  €4,50 per dagdeel- en (tijdelijk een) thuiswerkvergoeding van €1,- tot een max van €27,50 per week
  • OV-2** abonnement (na lockdown)
  • CVD laptop met internet in bruikleen
  • Proeftijd aspirant-lid van 2 maanden
  • Scholing / workshops, een kerstattentie en een jaarlijks uitje.

Interesse? Neem dan contact op met de CVD Cliëntenraad cvdclientenraad@cvd.nl of neem contact op met de ondersteuner van de Cliëntenraad Henk van der Hoek hvanderhoek@cvd.nl of bel 06 57349879,

 

 

 

 

Zorgvrijwilligers

Het CVD kan rekenen op een groot aantal vrijwilligers die zich inzetten voor onze cliënten op de verschillende locaties. Geïnteresseerde vrijwilligers kunnen dit met een mailbericht aan info@cvd.nl laten weten. Er wordt dan vanuit het CVD zo snel mogelijk contact opgenomen.

© 2014-2020 Centrum Voor Dienstverlening