(Senior) Applicatiebeheerder Myneva (32-36 uur per week)

Het Centrum Voor Dienstverlening (CVD) is een maatschappelijke organisatie in Rotterdam en zet zich in voor mensen bij wie het veilige en/of stabiele thuis ontbreekt. Wij begeleiden en ondersteunen hen bij het terugvinden van een (t)huis van waaruit een bestaan opgebouwd kan worden. Het doel is dat cliënten zich naar vermogen kunnen handhaven, ontplooien en actief deelnemen aan het maatschappelijk leven. Het CVD biedt perspectief op thuis!

Wij geloven erin dat ieder mens talenten heeft en dat deze vanuit een stabiele thuisbasis het beste tot ontplooiing komen. De kracht van het CVD hierbij is het bieden van passende professionele begeleiding en ondersteuning. Wij werken krachtgericht, slagvaardig, professioneel én met respect voor iedereen.
Jaarlijks bereiken wij ruim 5.000 mensen in Rotterdam en omgeving vanuit onze 25 locaties. Het CVD heeft circa 500 medewerkers in dienst.

Kernwaarden van het CVD zijn: erin geloven, integer zijn, verbinding maken en ontwikkelingsgericht zijn.

Waar ga je werken?

Je maakt onderdeel uit van de afdeling ICT en opereert voornamelijk vanuit het hoofdkantoor aan de Westblaak in het centrum van Rotterdam. ICT is een klein team (4 personen) dat intensief samenwerkt met collega’s en externen en wordt aangestuurd door de coördinator ICT.

Wat ga je doen?

Je bent verantwoordelijk voor de vertaling van werkprocessen naar de inrichting van de applicatie. Hierbij vervul je een brugfunctie tussen het primair proces en andere disciplines zoals informatievoorziening en managementinformatie, FG en ISO, lijn- en projectmanagers. Jij zorgt ervoor dat werkprocessen en systemen zodanig zijn ingericht dat zij ondersteunend zijn voor medewerkers en dat de data een eenduidige basis vormen voor verantwoording en interne sturing. Hierbij durf je kritisch en een beetje eigenwijs te zijn, natuurlijk altijd met oog voor structurele verbetering voor de hele organisatie!

Dit zijn de meest voorkomende taken. Je:

  • Draagt zorg voor het vertalen van de werkprocessen naar een juiste inrichting binnen het registratiesysteem die goed aansluit bij de eindgebruiker, rekening houdend met de wettelijke vereisten, protocollen en lokale afspraken;
  • Ontwikkelt en beheert SQL-rapportages en HTML-dashboards in MyDbr (na training);
  • Ontwikkelt en beheert gebruikersdocumentatie en beantwoordt gebruikersvragen;
  • Stemt gebruikersbehoefte af met de leverancier;
  • Wordt betrokken bij wijzigingen binnen het werkproces en geeft op basis van de geldende protocollen en technische mogelijkheden advies;
  • Signaleert en controleert en geeft gevraagd en/of ongevraagd advies;
  • Controleert hiertoe proactief de registratie (steekproeven);
  • Vertegenwoordigt de organisatie tijdens landelijke overleggen, projecten of andere samenwerkingsverbanden rondom functioneel beheer/werkprocessen;
  • Verzorgt voorlichting en interne training van (nieuwe) collega’s op het gebied van werkprocessen, registratie en systemen;
  • Werkt nauw samen met je collega’s van ICT en ondersteunt hen wanneer dat mogelijk is op alle ICT gebieden. Je bent namelijk leergierig en wilt liefst ook alles weten van de overige software en hardware (o.a. Afas, Ortec, Citrix, smartphones, laptops).

Wat breng jij mee?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau en hebt een relevante opleiding afgerond;
  • Door je creatieve mind ben je in staat te schakelen tussen verschillende benaderingswijzen en komt hierdoor met verrassende oplossingen;
  • Je hebt kennis van SQL, HTML, CSS en databasestructuren;
  • Je hebt werkervaring in een soortgelijke functie;
  • Kennis van Myneva (of Regas) is een pre;
  • Je hebt bij voorkeur kennis van WMO berichtenverkeer;
  • Je hebt een servicegerichte instelling en bent oplossingsgericht;
  • Je hebt affiniteit met techniek en bent analytisch;
  • Je neemt de verantwoordelijkheid om jouw deskundigheid up to date te houden.

Wij bieden jou:

  • Een brede, uitdagende functie met veel ruimte voor eigen inbreng;
  • Een klein team van enthousiaste, hardwerkende collega’s die voor elkaar klaar staan en ook niet te beroerd zijn om elkaar feedback te geven;
  • Een marktconform salaris: inschaling is in salarisschaal 9 maximaal € 4.495,- bruto per maand bij een fulltime dienstverband, afhankelijk van ervaring, opleiding en deskundigheid;
  • Arbeidsvoorwaarden conform CAO Sociaal Werk, o.a. het Individueel Keuzebudget en eindejaarsuitkering van 8,3%, volledige reiskostenvergoeding tot 40 km (21 cent per km);
  • Het is mogelijk zowel op kantoor als deels vanuit huis te werken;
  • Fietsplan;
  • Collectieve zorgverzekering;
  • Budget voor professionele ontwikkeling.

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken?

Stuur dan vandaag nog jouw motivatiebrief en CV op. Dit kun je doen door direct te solliciteren via onderstaande knop!

De sollicitatieprocedure?

De procedure bestaat uit maximaal 2 gesprekken en een arbeidsvoorwaardengesprek. Heb je nog vragen neem dan gerust even contact op met Mario Kreeft, coördinator ICT, tel. 06-46595196. Of neem een kijkje op onze website www.cvd.nl.

Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is een onderdeel van ons aannamebeleid.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

OpleidingHBO
Aantal uren32 – 36 uur
LocatieCVD Hoofdkantoor – Rotterdam Centrum
DienstverbandJaarcontract met uitzicht op vast dienstverband
Vacaturenummer23.001