Relatie- en accountmanager (32-36 uur per week)

Het Centrum Voor Dienstverlening (CVD) is een maatschappelijke organisatie in Rotterdam met diverse locaties voor (dag/nacht)opvang, verpleging, beschermd en begeleid wonen en zelfstandig wonen met begeleiding. Ook biedt het CVD screening, advies en ondersteuning bij acute psychosociale problemen, algemeen maatschappelijk werk in de wijkteams, schoolmaatschappelijk werk, trainingen en dagbesteding. Wij geloven er in dat ieder mens talenten heeft en dat er soms professionele ondersteuning nodig is om die talenten te kunnen benutten. Onze kracht is het bieden van die ondersteuning. Jaarlijks bereiken wij ruim 5.000 mensen in Rotterdam en omgeving vanuit onze 25 locaties verspreid over heel Rotterdam. Kernwaarden van het CVD zijn: erin geloven, integer zijn, verbinding maken en ontwikkelingsgericht zijn.

Waar ga je werken?
Het CVD hoofdkantoor is jouw standplaats en is gelegen in hartje centrum Rotterdam. Als relatie- en accountmanager ben je verantwoordelijk voor het proces van contractering en verantwoording. Je speelt een cruciale rol in het verbinden van in- en externe wereld. Je doet dit door actief kansen en bedreigingen te signaleren in de markt en deze te verbinden aan de realiteit en identiteit van het CVD (en vice versa). Dat doe je naast en met de medewerkers van het CVD die in de lokale gemeentes en netwerken zitten: je ontwikkelt en coördineert het relatiebeheer.

De relatie- en accountmanager is binnen het CVD een nieuwe functie, waarbij je ruimte hebt om deze mede vorm en invulling te geven. Je valt hiërarchisch onder de directeur-bestuurder en maakt onderdeel uit van het brede Management Team.

Hoe ziet je werkdag eruit?
Als relatie- en accountmanager is geen dag hetzelfde. Je onderhoudt relaties met de diverse gemeentes, zorgkantoren, zorgverzekeraars en zorgaanbieders in het speelveld van het CVD. De ene keer spreek je ze aan één van de vele overlegtafels waaraan je het CVD vertegenwoordigt, een andere keer tijdens een contractonderhandelingen, een voortgangsgesprek over een opdracht of bij een informele kop koffie. Ook intern zorg je dat je goed op de hoogte blijft van de ontwikkelingen door nauw contact te houden met de teamleiders van en met de verschillende afdelingen en je collega-MT-leden. Je houdt scherp in de gaten of nog aan gemaakte contractafspraken wordt voldaan. Ondertussen volg je marktontwikkelingen, trends, behoeften en veranderingen in wet- en regelgeving op de voet. Je kent alle details van lopende en komende aanbestedingen en bent in staat de best passende offerte te schrijven. Zo leg je je toe op het verwerven van opdrachten, subsidies en aanbestedingen en het regisseren en uitvoeren van het gehele contracteringsproces.

Wat breng jij mee?

  • een afgeronde HBO(+) of WO-opleiding, zoals bijv. Commerciële Economie, Marketing of Zorgmanagement;
  • circa 3 tot 5 jaar werkervaring als onderhandelaar of in een soortgelijke rol waarin ervaring is opgedaan met aanbestedingen en (financiële) processen in het kader van zorgcontractering;
  • kennis van de sociale kaart van Rotterdam;
  • kennis op het gebied van maatschappelijke, landelijke en regionale ontwikkelingen op het gebied van maatschappelijke opvang en ondersteuning en sociale wet- en regelgeving;
  • uitstekende communicatieve en onderhandelingsvaardigheden, je weet draagvlak te creëren, kan sterk motiveren en overtuigen en weet hoe met tegenstellingen om te gaan;
  • je bent overtuigend in het schriftelijk en mondeling presenteren van advies op verschillende niveaus binnen de organisatie en je bent bestuurs- en organisatiesensitief;
  • je lost knelpunten zelfstandig op door oplossingsrichtingen te onderzoeken en een overwogen keuze te maken. Je geeft naar eigen inzicht vorm en prioritering aan werkzaamheden;
  • je beschikt over een goed evenwicht tussen zakelijkheid – bevlogenheid;
  • je hebt een groot verbindend vermogen (intrinsieke interesse in mensen en hun (groei)potentieel en een hoge gunfactor);
  • je hecht aan zelfreflectie;
  • je beweegt je gemakkelijk op alle niveaus binnen de organisatie.

Een Verklaring Omtrent Gedrag (VOG) is onderdeel van ons aannamebeleid.

Beschik jij over de volgende competenties?
Initiatief, leergierig, resultaatgericht, klantgericht, samenwerken, plannen en organiseren, flexibel, verbindend, stressbestendig en kritisch.

Wij bieden jou:

  • een uitdagende baan waar je veel voldoening uit kan halen;
  • een marktconform salaris, afhankelijk van ervaring, opleiding en deskundigheid (schaal 11);
  • arbeidsvoorwaarden conform CAO Sociaal Werk, o.a. het Individueel Keuzebudget en eindejaarsuitkering van 8,3%;
  • ontwikkelingsmogelijkheden middels je LoopbaanBudget, wat je in overleg kunt besteden aan jouw individuele inzetbaarheid;
  • wekelijks vers fruit op het werk.

Ben jij de nieuwe collega die we zoeken?
Stuur dan vandaag nog jouw motivatiebrief en CV per mail o.v.v. vacaturenummer 21.006 naar vacatures@cvd.nl. Reacties ontvangen wij graag zo spoedig mogelijk. Wil je meer informatie over de functie, neem dan contact op met Inez Basten, directeur-bestuurder, tel. 010-2438100.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

OpleidingHBO+ / WO
Aantal uren32 – 36 uur
LocatieCVD Hoofdkantoor – Westblaak Rotterdam
DienstverbandBepaalde tijd
Vacaturenummer21.006