Cliëntvertrouwenspersoon

Het CVD vindt de kwaliteit van de geleverde ondersteuning en diensten erg belangrijk. Toch kan het gebeuren dat je vragen of klachten hebt.  Hiermee kan je terecht bij de Cliëntvertrouwenspersoon. Deze biedt in eerste instantie een luisterend oor. Daarna bespreekt de Cliëntvertrouwenspersoon of er vervolgstappen nodig zijn en welke mogelijkheden jij daarvoor hebt. Daartoe kan de cliëntvertrouwenspersoon informatie en advies geven. Er kan ook praktische hulp geboden worden, zoals bijvoorbeeld meegaan naar een gesprek met een begeleider om te bemiddelen of helpen bij het schrijven van een klachtenbrief. De cliëntvertrouwenspersoon behandelt vragen, problemen of klachten in alle vertrouwelijkheid.

Om onafhankelijkheid te garanderen is de cliëntvertrouwenspersoon geen medewerker van het CVD zelf, maar wordt deze taak uitgevoerd door een medewerker van het Leger des Heils. Haar naam is Carla Stolk en zij is bereikbaar via (010) 222 98 28 of c.stolk@legerdesheils-mcr.nl. Voor cliënten van het Leger des Heils is een medewerker van het CVD de Cliëntvertrouwenspersoon.

 

© 2014-2018 Centrum Voor Dienstverlening