Cliëntvertrouwenspersoon

Het CVD heeft de kwaliteit van de geleverde ondersteuning en diensten hoog in het vaandel staan. Toch kan het voorkomen dat een cliënt van het CVD vragen of klachten heeft.  Hiermee kan de cliënt desgewenst terecht bij de Cliëntvertrouwenspersoon. Deze biedt in eerste instantie een luisterend oor. Daarna bespreekt de Cliëntvertrouwenspersoon of er vervolgstappen nodig zijn en welke mogelijkheden de cliënt daarvoor heeft. Daartoe kan de cliëntvertrouwenspersoon informatie en advies geven. Er kan ook praktische hulp geboden worden, bijvoorbeeld meegaan naar een gesprek met een begeleider om te bemiddelen of helpen bij het schrijven van een klachtenbrief. De cliëntvertrouwenspersoon behandelt vragen, problemen of klachten in alle vertrouwelijkheid.

Om onafhankelijkheid te garanderen is de cliëntvertrouwenspersoon geen medewerker van het CVD zelf, maar wordt deze taak uitgevoerd door een medewerker van het Leger des Heils. Haar naam is Carla Stolk en zij is bereikbaar via (010) 222 98 28 of c.stolk@legerdesheils-mcr.nl. Voor cliënten van het Leger des Heils fungeert een medewerker van het CVD als  Cliëntvertrouwenspersoon.

© 2014-2018 Centrum Voor Dienstverlening