Algemene cliëntinformatie
Het Centrum Voor Dienstverlening biedt een breed, samenhangend pakket aan diensten op het gebied van Maatschappelijke Opvang en Maatschappelijke Dienstverlening.
CVD Nieuwsbrief
Een paar keer per jaar brengt het CVD een nieuwsbrief uit. Met onze nieuwsbrieven brengen we je een paar keer per jaar op de hoogte van CVD nieuws. Zo lees je wat het CVD voor jou organiseert, wat er nieuw is bij het CVD, maar ook andere tips en weetjes.
Training en Participatie
Het CVD heeft een breed trainingsaanbod om jou, als cliënt, te ondersteunen en te begeleiden. Je bent welkom bij al onze trainingen.
Heb je vragen? Stuur dan een mail naar ">Training en Participatie, dan neemt een van onze trainers contact met je op.
Cliëntenraad
De CVD Cliëntenraad komt op voor de gezamenlijke belangen van CVD cliënten. De Cliëntenraad is altijd op zoek naar versterking. Iemand die belangstelling heeft voor de Cliëntenraad, daar iets wil voorleggen of een idee heeft, kan contact opnemen met de CVD Cliëntenraad.
Ongewenst gedrag
Het CVD wil een prettige en veilige omgeving garanderen voor iedereen die bij het CVD over de vloer komt. Maar wat als je te maken hebt met ongewenst gedrag? Lees dan welke stappen je kunt volgen.
Vertrouwenspersoon Zorg
Jouw vragen, wensen en mogelijkheden als cliënt staan centraal in de diensten van het CVD. Jouw vaste contactpersoon is de begeleider die jou hierbij helpt. Kom je er met de begeleider toch niet helemaal uit? Dan kan je contact opnemen met de Vertrouwenspersoon Zorg.
Klachtenprocedure
Soms kan het voorkomen dat jij niet helemaal tevreden bent. We horen dat graag. Dan kunnen we samen met jou gaan zoeken naar een oplossing en de kwaliteit van onze diensten samen verder verbeteren. Om moeilijkheden of klachten door te geven kun je gebruik maken van de klachtenprocedure van het CVD.